Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Marketingová komunikace na vybraném trhu
Zodl, Miloš Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vojtko, Viktor (oponent)
Jedná se o návrh marketingové komunikace na trhu s ojetými automibily. Výzkum nejlepší možné komunikace se zákazníky a následné převedení do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.